THE PR PROJECT

CPH Relations, PR og strategisk kommunikation, er en del af THE PR PROJECT, hvor tætte relationer med pressen gør, at kundernes budskaber placeres i relevante medier. Vores ekspertise er B-t-C kommunikation, kanaliseret til livsstilsmagasiner, TV og relevante aviser, samt de sociale medier.

RED CARPET – Vi mestrer også red carpet events i samarbejde med kunden og pressen. Her har vi blandt andet eksekveret større events for Microsoft v/ H.K.H Kronprinsessen, Samsung, PUMA sportsware, Marie Carmen Koppel, HUMMEL, Alt for Damerne, Energii sport og Discovery Networks.

CELEBRITIES – Presseevents i samarbejde med danske og udenlandske kendisser tæller mange, blandt andet H.K.H. Kronprinsessen, Mia Lyhne, Charlotte Bircow, Bear Grylls, Sarah Grünewald, Anni Fønsby, Laura Drasbæk, Kira Eggers, Lasse Spang Olsen, Stig Severinsen, Marie Carmen Koppel og mange andre.

BLOGGERE – Danmark har nogle af de mest dedikerede bloggere og det er altid en fornøjelse at blive booket til at markedsføre stærke produkter gennem deres medier. De sociale medier står højt på listen over betydelige medie-kanaler hos CPH Relations.


RED CARPET EVENT - Samsung launch af ny mobil

I samarbejde med det norske eventbureau, JCP Event DK, løste CPH Relations opgaven omkring omtale af Samsungs nye mobiltelefon. Blandt andet via dette store red carpet event, med pressen og kendisser som gæster.

Samsung Galaxy S5 launch


Launch af ny tv-kanal - TLC by Discovery

I samarbejde med PRD lancerede vi tv-kanalen, TLC, i Hans Henrik Palms tidligere luksusvilla på Hambros Allé i Hellerup. Gæsterne talte pressen, mediekunder og kendisser. Tv-kanalen ramte seerrekorder den første måned, blandt andet grundet dette skæve og stærke event.

A special thanks to Sanni Wulff Vangsø

TLC - tv launch / red carpet


Branding af P20 Solbeskyttelse gennem cykling

Med et stort bagkatalog og kompetencer i sportens verden, har CPH Relations også stået for markedsføring af kunders produkter gennem sportens verden. Eksempelvis har Riemann’s produktkategori, P20 Solbeskyttelse, fået kæmpe succes og branding med pige-cykelholdet ”P20” via pressen og de sociale medier.

P20 - pigecykelhold


PUMA - Modeshow - lancering af tennis-kollektion

I 2007 lanceredes PUMAs nye tennis-kollektion i indre København. I stedet for professionelle modeller brugte vi atleter, som Camilla Martin, Frederik Fetterlein og Jason Watt “gik” modigt showet til stor juble for gæster og pressen. Over 2 millioner kr udløste eventet i presseværdi.

PUMA modeshow


CELEBRITIES - TV og pressehåndtering

Gennem 7 år som pressechef i det amerikanske tv-netværk Discovery Networks, er listen af events med betydelige, kendte personligheder lang hos Rikke Laursen. Hendes forståelse for håndtering af balancen mellem pressen og de kendte er unik. En af hendes yndlingsopgaver var da den danske fridykker, Stig Severinsen, slog verdensrekorden under is, og på 24 timer var i samtlige danske medier. “Jeg elsker når det bimler og bamler og der er tryk på pressen”, udtaler Rikke Laursen.

Verdensrekord - Stig Severinsen


THE HUMMEL PROJECT

HUMMEL har i mange år været kendt for deres stærke branding af kollektioner til håndbold og fodbold. I 2014 var CPH Relations med til at lancere en ny produktkategori – HUMMEL TRAINING. En ny sport lifestyle kollektion til hverdag og motion, markedsført via fantastiske personligheder på de sociale medier og product placement af de smukke styles i magasinerne.

HUMMEL TRAINING